"
پنجره دوجداره نادر حامی تنیس روی میز شهرستان لاهیجان

برگزاری جشنواره کلاسهای آموزشی آکادمی تنیس روی میز حسن فکری در سالن علیدوست

جشنواره ومسابقات پایان سال آکادمی تنیس روی میز در سه سطح آموزشی مبتدی ، نوجوانان و جوانان در سالن علیدوست برگزار گردید.

در سطح آموزشی مبتدی آقایان آرین جعفری ، محمدرضا فاضلی و محمد حسین امیدی پورمقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

در سطح آموزشی نوجوانان شاهد بازیهای زیبایی بودیم که در پایان آقایان نیما پاسیار ، احمد ابوعلی و مصطفی میرسلطانی مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

در سطح آموزشی جوانان عماد فرحبخش با غلبه بر امیرحسین فرحمند مقام اول را کسب نمود و  شایان پرهنر  نیز در جایگاه سوم قرار گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰

برگزاری جشنواره کلاسهای آموزشی تنیس روی میز حسن فکری در سالن شهدا

جشنواره فصل زمستان کلاسهای آموزشی تنیس روی میز حسن فکری در سالن شهدا لاهیجان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور خانواده ها وبا تلاوت کلام الله مجید توسط یکی از بازیکنان و قاریان ممتاز استان آقای علی حسین پور آغاز و در ادامه با سخنرانی آقای میرمطلبی رئیس هیئت تنیس روی میز لاهیجان همراه بود و توسط آقای فکری ، گزارشی از عملکرد بازیکنان کلاسهای آموزشی در سال 94 ارایه گردید و در ادامه از حمایتهای اسپانسر تنیس روی میز لاهیجان جناب آقای نادر پارسا ، با برند پنجره دوجداره نادر ، تجلیل گردید.

در این مراسم بازیکنان هدایای ویژه خود را به مناسبت فرا رسیدن بهار وعید نوروز از اسپانسر محترم تنیس روی میز لاهیجان جناب آقای پارسا دریافت نمودند.


موافقین ۰ مخالفین ۰

جشنواره کلاسهای آموزشی فصل پاییز حسن فکری با حضور نماینده پرتلاش شهرستان لاهیجان جاب آقای ندیمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پینگ پنگ لاهیجان ؛جشنواره فصل پاییز کلاسهای آموزشی حسن فکری با استقبال بیش از 65 بازیکن در روز جمعه 27 آذرماه در سالن شهیدعلیدوست لاهیجان وبا تشریف فرمایی نماینده پرتلاش شهرستان جناب آقای ندیمی وهیئت همراه برگزار گردید.


در این همایش نماینده محترم مجلس جناب آقای ندیمی وآقای میراعلمی ریاست اداره ورزش و جوانان و آقای رحمتی ریاست اداره آموزش و پرورش و آقای شجاعی نماینده محترم شورای اسلامی و آقای پارسا اسپانسر مالی تنیس روی میز گیلان و لاهیجان با برند (پنجره دو جداره نادر ) وآقای دکتر مولایی پور رئیس هیئت و ریاست سازمان اقتصاد ودارایی استان و خانوم قوام زاده نایب رئیس هیئت حضور داشتند که حسن فکری مربی جوان تنیس روی میز لاهیجان پس از ارایه برنامه ها و گزارش عملکرد خود ، تندیسهایی را به پاس احترام و تشکر اززحمتهای فراوان بعنوان یادگاری برای مسئولین شهری و استانی در نظر گرفته بود و این تندیس ها برای اولین بار توسط قهرمانان خردسال گیلان به میهمانان اهدا گردید.



همچنین خانواده های ورزشکاران در ضیافت ناهار نیز میهمان مربی آموزشی فرزندان خود بودند.



در پایان این جشنواره نیز مسابقاتی در 3سطح آموزشی - آینده سازان و جوانان برگزار گردید؛

که در سطح آموزشی آقایان:

1-محمد توشی مقام اول

2-مهدی محمد علیپور مقام دوم

3- مهرشاد تقی پور مقام سوم  و امیر مهدی مرادی مقام چهارم را کسب نمودند.


در سطح آینده سازان نیز آقایان :

1-نیما پاسیار مقام اول

2--آرمین کریم دوست مقام دوم

3--امیرحسین جنابی مقام سوم و امیرمهدی پورشمسی مقام چهارم را کسب نمودند.


در قسمت جوانان نیز آقایان :

1- امیر حسین فرحمند مقام اول

2- امیررضا بهزاد مقام دوم

3- پناه پارسا مقام سوم و حسن قاسمی نیا مقام چهارم را کسب نمودند.




موافقین ۰ مخالفین ۰

قهرمانی سروش اسدی در مسابقات جام الماس دونیک لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پینگ پنگ لاهیجان ؛ 26مین هفته از مسابقات جام الماس دونیک لاهیجان جمعه 22آبان ماه باحضور 26 بازیکن از استانهای گیلان و مازندران در رده جوانان آغاز و با قهرمانی سروش اسدی و نایب قهرمانی محمد مهدی قوامی پوروسومی امیررضاگیل عسگر به پایان رسید.


از نکات جالب این مسابقه بازیهای خوب پناه پارسا از لاهیجان و گیل عسگر از تنکابن بود که بر زیبایی مسابقات افزوده بود.

این مسابقات هر هفته بصورت یکی در میان در مقطع جوانان و بزرگسالان در روزهای جمعه ساعت12ظهر در سالن علیدوست لاهیجان برگزار میگردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

جشنواره مسابقه پینگ پنگ کلاسهای تابستانی حسن فکری در لاهیجان

با توجه به پایان رسیدن فصل زیبای تابستان یکدوره مسابقه تنیس روی میز در کلاسهای تابستانی حسن فکری مربی پایه استان گیلان برگزار گردید.




این مسابقات در سه سطح بازیکنان آموزشی تابستانه ،نونهالان و جوانان با حضور57بازیکن در سالن شهدا لاهیجان برگزار گردید.
البته شماری از بازیکنان در سفرهای تابستانه حضور داشته و نتوانستد در مسابقات شرکت نمایند.

در گروه تابستانی شاهد بازیهای جالبی از تازه واردان این رشته بودیم که در نهایت امید رضا سوزی ، سجاد دلیری نژاد و ماهان میرمشتاقی توانستند با غلبه بر دیگربازیکنان مقامهای اول تا سوم را کسب نمایند.

در رده سنی نونهالان که 15راکت بدست حضور داشتند ادریس جمشیدی و هادی میرمطلبی و آرمین کریم دوست توانستند مقامهای اول تا سوم را کسب کنند.


در رده جوانان نیز عماد فرحبخش و محمدجواد جمشیدی و پناه پارسا با کسب مقامهای اول تا سوم موفق به دریافت جایزه گردیدند.



در پایان این جشنواره تابستانه ، از سوی مربی بین همه بازیکنان پیتزا توزیع گردید.


موافقین ۱ مخالفین ۰

برگزاری رقابتهای جام الماس دونیک لاهیجان در رده نونهالان و بزرگسالان

در ادامه مسابقات هفتگی لاهیجان جمعه 27ام شهریور ماه مسابقات در دو گروه سنی نونهالان و بزرگسالان برگزار گردید .
در رده سنی نونهالان 19شرکت کننده از گیلان و مازندران حضور پیدا کرده بودند که در پایان علی شرف زاده و سینا حاجی عباسی از مازندران و ادریس جمشیدی از لاهیجان مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند.

در رده سنی بزرگسالان نیز 28بازیکن حضور پیدا کرده بودند که در پایان حسن فکری و ماهان چینه وری و محمد باقر مقصودی توانستند در جایگاه اول تا سوم قرار بگیرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰

قهرمانی محمدجواد جمشیدی در مسابقات هفتگی جام الماس دونیک لاهیجان

در ادامه مسابقات هفتگی لاهیجان پنج شنبه 19 ام شهریور ماه  شاهد بازیهای حساس وجالبی از سوی بازیکنان نوجوان گیلان بودیم.


در این هفته 19بازیکن در مسابقات شرکت کرده بودند که در پایان محمدجواد جمشیدی به مقام قهرمانی رسید  اقای ابراهیم زاده در جایگاه دوم و عماد فرحبخش نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

از نکات جالب ،بردهای امیر مهدی پورشمسی بازیکنی که از تابستان امسال آموزش پینگ پنگ رو آغاز کرده در مقابل احسان گرامی که از قهرمانان مسابقات اموزشگاهی گیلان هستش و بازیهای خوب نیما پاسیار نفر اول نونهالان گیلان و امیرمحمد قاسمی نژاد که حاکی از آینده رو به رشد پینگ پنگ گیلان دارد.
موافقین ۱ مخالفین ۰

قهرمانی حسن فکری در مسابقات تنیس روی میز المپیاددانشجویان پیام نور کشور


هفتمین دوره مسابقات المپیاد پیام نور کشور از روز دوشنبه 9شهریور ماه به میزبانی قم وبا حضور 8تیم برتر آغاز گردید.

دور اول مسابقات تیمی بصورت گروهی برگزار گردید که در بازی اول تیم پیام نور گیلان متشکل از آقایان محمد صیادی ،ایرج صفرپور ، حسن فکری و علیرضا سحرخیز با نتیجه سه بر یک بر مازندران غلبه کرد ودر بازی دوم نیز با همین نتیجه از سد گلستان گذشت ودر بازی سوم گروه نیز موفق شد بر تیم پیام نور زنجان غلبه وبه عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی گردد ودر این مرحله نیز با پیروزی 3بر یک در مقابل تیم یزد به فینال مسابقات راه پیدا کند ودر فینال مغلوب تیم اصفهان گردید ودر جایگاه دوم کشور ایستاد.

اما در مسابقات انفرادی حسن فکری و محمد صیادی با شکست دادن حریفان خود برگزارکننده یک فینال تمام گیلانی بودند که در پایان این مسابقه حسن فکری با پیروزی 3بر یک به مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز المپیاد دانشجویان پیام نور کشور رسید و محمد صیادی در جایگاه دوم و مهدی زمانی از اصفهان وهاشم بابایی از البرز مشترک سوم شدند.

درمسابقات دوبل نیز زوج حسن فکری و محمد صیادی از گیلان با غلبه بر زوج هاشم بابایی از البرز و حسین فتاحی از مازندران بر سکوی نخست ایستاد.


موافقین ۱ مخالفین ۰

میثاق ابراهیمی قهرمان مسابقات دسته دو بزرگسالان گیلان شد

مسابقات دسته دو بزرگسالان گیلان با حضور 8 بازیکن به میزبانی شهرستان لاهیجان در روز جمعه 30 ام مردادماه و با سرداوری حسن فکری  پیگیری شد.

در این دوره از مسابقات ، بازیکنان در یک جدول دوره ای رودر روی هم قرار گرفتند که پس از انجام 28 بازی آقایان میثاق ابراهیمی و مسعود چینه وری و نیما قریب توانستند با قرارگرفتن در جایگاه اول تا سوم به دسته اول بزرگسالان صعود کنند و امیرحسین فرهمند و سپهر مریدپور باقرار گرفتن در جایگاه چهارم و پنجم دردسته دو باقی ماندند وکامیارغفاری و هومن ذبیحی و محمد جواد امینی با قرار گرفتن در جایگاه ششم تا هشتم به مسابقات آزاد سقوط نمودند.



موافقین ۰ مخالفین ۰

سومی نیماقریب در مسابقات جام دونیک ایران

مسابقات امسال جام دونیک به میزبانی قزوین وبا حضور 108 ورزشکار در چهار رده نونهال،نوجوان ،جوان و امید در روز جمعه 23 مرداد ماه برگزار گردید.

دور مقدماتی مسابقات بصورت گروهی برگزار گردید که از هر گروه یک نفر به مرحله نهایی مسابقات که بصورت حذفی برگزار گردید صعود میکرد.

از استان گیلان نیز 4 ورزشکار به همراه حسن فکری بعنوان مربی که نماینده شرکت دونیک دراستان گیلان میباشند در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

در رده نونهالان نیما پاسیاردر گروه 7 قرار گرفت که با دو شکست در مقابل مهیار بهنام نژاد از قزوین و علی رحیمی از شهریار نتوانست به مرحله نهایی صعود کند.

در رده نوجوانان امیر رضا بهزاد نیز با دو شکست در مقابل محمد مهدی یزدانی از کرمان و مرتضی رضایی از مرکزی از صعود به مرحله حذفی باز ماند.

اما در این رده سروش اسدی در گروه 8 موفق شد در مقابل مصطفی نوری از مازندران و شاهرخ اخلاقی از یزد به پیروزی رسیده وبه جدول نهایی صعود کند ، ولی در مرحله حذفی در مقابل پدیده مسابقات مهدی معدن کن از البرز قرار گرفت که علی رقم بازی خوب در مقابل قهرمان مسابقات نوجوانان این دوره جام دونیک ایران شکست خورد واز ادامه مسابقات حذف گردید.

در رده امید نیماقریب در گروه 6 در مقابل علیرضا حاجیان جابر از تهران و صالح ملکی از کرمان به برتری دست یافت تا بعنوان نفر اول گروه به جدول اصلی رقابت ها راه پیدا کند ودر این مرحله با پیروزی در مقابل علیرضا بیگدلی از قزوین در مرحله نیمه نهایی در مقابل مهرشاد پوده از اصفهان قرار گرفت ولی نتوانست از سد این حریف قوی عبور کند وبرای کسب مقام سوم در مقابل علیرضا اسدخانی از مرکزی قرار گرفت که با برتری در مقابل این حریف به مقام سومی این مسابقات رسید وجایزه بزرگ قرارداد یکساله با شرکت دونیک ایران را از ان خود نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰