"
پنجره دوجداره نادر حامی تنیس روی میز شهرستان لاهیجان

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

میثاق ابراهیمی قهرمان مسابقات دسته دو بزرگسالان گیلان شد

مسابقات دسته دو بزرگسالان گیلان با حضور 8 بازیکن به میزبانی شهرستان لاهیجان در روز جمعه 30 ام مردادماه و با سرداوری حسن فکری  پیگیری شد.

در این دوره از مسابقات ، بازیکنان در یک جدول دوره ای رودر روی هم قرار گرفتند که پس از انجام 28 بازی آقایان میثاق ابراهیمی و مسعود چینه وری و نیما قریب توانستند با قرارگرفتن در جایگاه اول تا سوم به دسته اول بزرگسالان صعود کنند و امیرحسین فرهمند و سپهر مریدپور باقرار گرفتن در جایگاه چهارم و پنجم دردسته دو باقی ماندند وکامیارغفاری و هومن ذبیحی و محمد جواد امینی با قرار گرفتن در جایگاه ششم تا هشتم به مسابقات آزاد سقوط نمودند.



موافقین ۰ مخالفین ۰

سومی نیماقریب در مسابقات جام دونیک ایران

مسابقات امسال جام دونیک به میزبانی قزوین وبا حضور 108 ورزشکار در چهار رده نونهال،نوجوان ،جوان و امید در روز جمعه 23 مرداد ماه برگزار گردید.

دور مقدماتی مسابقات بصورت گروهی برگزار گردید که از هر گروه یک نفر به مرحله نهایی مسابقات که بصورت حذفی برگزار گردید صعود میکرد.

از استان گیلان نیز 4 ورزشکار به همراه حسن فکری بعنوان مربی که نماینده شرکت دونیک دراستان گیلان میباشند در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

در رده نونهالان نیما پاسیاردر گروه 7 قرار گرفت که با دو شکست در مقابل مهیار بهنام نژاد از قزوین و علی رحیمی از شهریار نتوانست به مرحله نهایی صعود کند.

در رده نوجوانان امیر رضا بهزاد نیز با دو شکست در مقابل محمد مهدی یزدانی از کرمان و مرتضی رضایی از مرکزی از صعود به مرحله حذفی باز ماند.

اما در این رده سروش اسدی در گروه 8 موفق شد در مقابل مصطفی نوری از مازندران و شاهرخ اخلاقی از یزد به پیروزی رسیده وبه جدول نهایی صعود کند ، ولی در مرحله حذفی در مقابل پدیده مسابقات مهدی معدن کن از البرز قرار گرفت که علی رقم بازی خوب در مقابل قهرمان مسابقات نوجوانان این دوره جام دونیک ایران شکست خورد واز ادامه مسابقات حذف گردید.

در رده امید نیماقریب در گروه 6 در مقابل علیرضا حاجیان جابر از تهران و صالح ملکی از کرمان به برتری دست یافت تا بعنوان نفر اول گروه به جدول اصلی رقابت ها راه پیدا کند ودر این مرحله با پیروزی در مقابل علیرضا بیگدلی از قزوین در مرحله نیمه نهایی در مقابل مهرشاد پوده از اصفهان قرار گرفت ولی نتوانست از سد این حریف قوی عبور کند وبرای کسب مقام سوم در مقابل علیرضا اسدخانی از مرکزی قرار گرفت که با برتری در مقابل این حریف به مقام سومی این مسابقات رسید وجایزه بزرگ قرارداد یکساله با شرکت دونیک ایران را از ان خود نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

درخشش لاهیجانی ها در رقابتهای دسته اول جوانان گیلان

ماهان چینه وری قهرمان رقابتهای دسته اول جوانان گیلان شد.

در ادامه تقویم داخلی استان گیلان ،مسابقات آزاد جوانان و دسته اول جوانان به میزبانی لاهیجان در دو روز برگزار گردیدکه در پایان ماهان چینه وری از رشت بر سکوی قهرمانی ایستاد و امیر رضا بهزاد و سروش اسدی و امیرحسین فرحمند هر سه از لاهیجان موفق به کسب مقامهای دوم تا چهارم شدندو به عضویت تیم گیلان در مسابقات کشوری جوانان در امدند.

و رضا خودرو نیز باکسب مقام پنجمی از  خطر سقوط گریخت.  

ومعراج آجنگان و محمد محمدی صفا وحسین عسجدی با کسب مقامهای ششم تاهشتم به دسته پایینتر سقوط کردند.


ضمنا از طرف نمایندگی دونیک گیلان ،به ورزشکاران این دسته جوایز ارزنده ای توسط ریاست محترم اداره ورزش وجوانان لاهیجان آقای میر اعلمی اهدا گردید.



موافقین ۰ مخالفین ۰

درخشش لاهیجانی ها در مسابقات نوجوانان گیلان

قهرمانی امیررضا بهزاد در مسابقات دسته یک نوجوانان گیلان


مسابقات انتخابی نوجوانان برای ورود به دسته اول گیلان در خانه پینگ پنگ بندر انزلی در روز چهارشنبه31 تیرماه با انتخاب پناه پارسا و محمدجواد جمشیدی و مانی سعیدی نیا از لاهیجان به پایان پذیرفت ، تا این بازیکنان به همراه 5 نوجوان دیگر استان در روز 5شنبه آغازگر مسابقات دسته اول نوجوانان به میزبانی بندر انزلی باشند.

در مسابقات دسته اول نوجوانان گیلان 5بازیکن از لاهیجان با رویه و چوبهای شرکت دونیک مشغول مسابقه بودند که بعد از امیررضا بهزاد ،سروش اسدی دیگر نوجوان لاهیجانی به مقام دوم رسید و محمد مهدی قوامی پور از لنگرود و سامیار اشهدی از رشت و محمد مهدی داوودی از فومن ومحمد جواد جمشیدی و مانی سعیدی نیا و پناه پارسا از لاهیجان مقامهای بعدی را کسب نمودند.

از نکات جالب ،حضور 6بازیکن دسته یک نوجوان گیلان در کلاسهای آموزشی حسن فکری میباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

قهرمانی نیما پاسیار در مسابقات نونهالان گیلان

نیماپاسیار قهرمان مسابقات دسته اول گیلان شد.


مسابقات دسته اول نونهالان گیلان باحضور 8بازیکن برتر نونهال استان در سالن هیئت تنیس روی میز برگزار گردید که با درخشش نیما پاسیار همراه بود و دیگر نونهال لاهیجان ،ادریس جمشیدی در جایگاه چهارم قرار گرفت.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

مسابقات خردسالان استان گیلان

مقام سوم و چهارمی این دوره از مسابقات خردسالان به لاهیجانی ها رسید.

حسین قاسمی نژاد و ایلیا مرادی دو نماینده لاهیجان موفق به کسب این مقامها شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰