مسابقات امسال جام دونیک به میزبانی قزوین وبا حضور 108 ورزشکار در چهار رده نونهال،نوجوان ،جوان و امید در روز جمعه 23 مرداد ماه برگزار گردید.

دور مقدماتی مسابقات بصورت گروهی برگزار گردید که از هر گروه یک نفر به مرحله نهایی مسابقات که بصورت حذفی برگزار گردید صعود میکرد.

از استان گیلان نیز 4 ورزشکار به همراه حسن فکری بعنوان مربی که نماینده شرکت دونیک دراستان گیلان میباشند در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

در رده نونهالان نیما پاسیاردر گروه 7 قرار گرفت که با دو شکست در مقابل مهیار بهنام نژاد از قزوین و علی رحیمی از شهریار نتوانست به مرحله نهایی صعود کند.

در رده نوجوانان امیر رضا بهزاد نیز با دو شکست در مقابل محمد مهدی یزدانی از کرمان و مرتضی رضایی از مرکزی از صعود به مرحله حذفی باز ماند.

اما در این رده سروش اسدی در گروه 8 موفق شد در مقابل مصطفی نوری از مازندران و شاهرخ اخلاقی از یزد به پیروزی رسیده وبه جدول نهایی صعود کند ، ولی در مرحله حذفی در مقابل پدیده مسابقات مهدی معدن کن از البرز قرار گرفت که علی رقم بازی خوب در مقابل قهرمان مسابقات نوجوانان این دوره جام دونیک ایران شکست خورد واز ادامه مسابقات حذف گردید.

در رده امید نیماقریب در گروه 6 در مقابل علیرضا حاجیان جابر از تهران و صالح ملکی از کرمان به برتری دست یافت تا بعنوان نفر اول گروه به جدول اصلی رقابت ها راه پیدا کند ودر این مرحله با پیروزی در مقابل علیرضا بیگدلی از قزوین در مرحله نیمه نهایی در مقابل مهرشاد پوده از اصفهان قرار گرفت ولی نتوانست از سد این حریف قوی عبور کند وبرای کسب مقام سوم در مقابل علیرضا اسدخانی از مرکزی قرار گرفت که با برتری در مقابل این حریف به مقام سومی این مسابقات رسید وجایزه بزرگ قرارداد یکساله با شرکت دونیک ایران را از ان خود نمود.